Reklama
Sledovanie ľudí - len kvôli zisku!
Internetové reklamy už nie sú také účinné ako v minulosti, a preto chcú veľké spoločnosti osloviť potencionálnych zákazníkov priamo – cielenou reklamou, a tak zvýšiť svoju predajnosť tovaru, a tým aj zisk. Každý človek po otvorení svojich obľúbených stránok tam bude mať už tú správnu reklamu, ktorá ho určite zaujme. Odborne sa to nazýva behavioral targeting, čiže zameranie reklamy podľa skutočného chovania človeka.
Takisto Internetová reklama je v súčasnosti najrýchlejšie sa rozrastajúci druh reklamy.
Druhy reklamy:
- Internet poskytuje rôzne druhy reklamy. Najdôležitejší druh reklamy je bannerová reklama.
- Ďalej textová, lištová, alebo menej príjemná pop-up reklama a taktiež hromadné rozposielanie zväčša komerčne zameraných e-mailov, tzv. spam.
- V dnešnej dobe sa u nás do popredia dostáva PPC reklma, ktorá dosahuje najlepšie výsledky,lebo je dopredu naplánovateľná.